PERSBERICHT | ENABLE THE LABEL X OCEANUS SWIMWEAR

PERSBERICHT | ENABLE THE LABEL X OCEANUS SWIMWEAR

To redefine swimwear and empower women

More than just swimwear

Oprichtster Hannah Attalah heeft een merk gecreëerd dat staat voor meer dan alleen badmode. Ze richt zich op het versterken van de positie van vrouwen, door hen meer body confidence te geven. Na het afronden van haar mode en business opleiding, heeft Hannah zich gespecialiseerd in borduren. In de vijf jaar die daarop volgden, maakte ze kennis met de industrie en ontdekte ze een gat in de markt voor badmode waarin borduur texturen worden verwerkt. Hier ontstond het idee om luxe avondkelding te combineren met swimwear. 

To redefine swimwear and empower women

Oceanus straalt vertrouwen uit door de unieke texturen, zonder daarbij concessies te doen aan duurzaamheid. Elk stuk is gemaakt van gerecycleerde, milieuvriendelijke materialen. Het merk is op een missie om zwemkleding te herdefiniëren en vrouwen te empoweren. Elk stuk in de collectie roept een gevoel van zelfexpressie op, om vrouwen te helpen op te vallen en zich zelfverzekerd te voelen. 
 
De unieke designs met Swarovski-kristallen zijn allemaal met de hand geborduurd. Elk item weerspiegelt de krachtige, zelfverzekerde houding van de glamour avondkleding uit de jaren ’80. Perfect voor de modebewuste vrouw die de hele wereld over reist.

Naast swimwear heeft Oceanus ook een sports- en sleepwear collectie gelanceerd.
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop

10 gedachten over “PERSBERICHT | ENABLE THE LABEL X OCEANUS SWIMWEAR

  1. Ik ben zelf meer van een badpak, maar kan me wel voorstellen dat dit voor veel jonge meiden een must have is voor de mooie zomerdagen op het strand.

  2. Weet je dat ik vroeger – als ik met vakantie ging – gemiddeld zo’n 15 bikini’s meenam 🙈? Ik wisselde altijd op een dag minimaal een keer van setje. Als het niet opschoot met droog worden dan deed ik gewoon even een ander setje aan. Vorig jaar zijn we thuis gebleven (maar hadden we wel een zwembad gekocht voor in de tuin. Zo’n opzetding) en ben ik gaan kijken naar mijn bikini-collectie. Daar is niet heel veel meer van over, hahaha. Letterlijk vergaan of echt out of date. Goede suggestie dus!

Reageer ook op deze blogpost!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.